29 stycznia 2017

moje uszytki;)

Jak już pewnie większość osób zaglądających tutaj wie, że poza robieniem kartek uwielbiam również szyć.
Moje dzieci mają coraz więcej rzeczy w szafie uszytych przeze mnie, bo szyję głównie dla nich 
(dla siebie czasem też coś uszyję). Dlatego też postanowiłam wrzucić dzisiaj trochę więcej niż jedną sukienkę;) 
Większość była uszyta już w zeszłym roku, bo są to letnie sukienki. Pierwsza tunika jest zimowa i uszyta dość niedawno.
Dla zainteresowanych wykroje pochodzą z gazety OTTOBRE.

Pozdrawiam i miłego oglądania!

5 komentarzy:

  1. Świetne! Moje serce skradła "paryska" :) kupiłabym dla córy bez zastanowienia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudne! I z takich pięknych tkanin. rewelacja po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Te dzianiny są tak piękne, że aż żal ciąć i ciężko się zdecydować którą wybrać;)

      Usuń
  3. Świetne! Idealny prezent na chrzest czy też baby shower. Gratulujemy talentu.

    OdpowiedzUsuń